حال من حال خودم نیس

✄☪ ☣غمــــکده عشـــــق❂❁❀


عاشقـــانهـــ


میدانستم عاشق بارانی ،

 

آنقدر اشک ریختم تا خورشید بتابد بر روی سیل اشکهایم ،

 

تا اشکهایم ابر شود و باران ببارد این اشکهای من است

 

که بر روی تو میبارد آسمان با دیدن چشمهای من می نالد

 

عشق همین است و راه آن نفسگیر باز هم میخواهم عشق را با تمام دردهایش،

 

دردهایی که درد نیست چون دوایش تویی خیالی نیست دلتنگی ها و بی قراری هایش،

 

چون چاره اش تویی عزیز من تویی، در راز و نیازهایم تنها تویی با تو بودن یعنی همین ،

 

یعنی من عاشقم بیشتر از تمام عشقهای روی زمین عزیزم خیلی دوستت دارم ،

 

تنها همین احساس است که در دل دارم این کلام جاودانه را از من بپذیر ،

 

در روزی که قلبم درونش غوغاست ،

 

 

 این احساس صادقانه را از من بپذیر ،

 

در روزی که حال من حال خودم نیست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|